Po krátkej prestávke v modelovaní sa 28-ročná stará značka začala zaoberať svojou prácou na reklamných kampaniach.
Jediné, čo potrebovala, bola rýchla samoobsluha na sociálnych médiách podporujúcu produkty, ktoré dostala bezplatne jej fanúšikom fanúšikov – od čistenia obočia po organické tampóny až po multivitamínové mliečne kvasnice na rast vlasov. Takto začala svoju kariéru ako "mediátora" sociálnych médií.
"Je to veľmi nízke úsilie, veľmi vysoká odmena mnohými spôsobmi," povedala Lucinda. "Dalo mi to obrovský pocit vlastnej hodnoty a myslím, že to je dôvod, prečo to robia mnohé ženy."

média

Potešenie z pravidelnej platenej práce bolo lákavé a jej farebné príspevky odvtedy zhromažďovali 15 000-násobné Instagram. Ale keď sa dohodla, že späť kávu určenú na rýchlu stratu hmotnosti, hviezda v Glasgowe sa začala cítiť nerozvážne.
"Mali by mať slovo" hubené "v názve," povedala. "Skľučujúca a hubená, a je to smutné, pretože to hovorí, že ak nie si chudá, nie si dostatočne dobrý.
"Nemyslím si, že by to malo byť posolstvo, ktoré by ľudia mali posielať.
"Je to takmer druh predaja anorexie a poruchy príjmu potravy a problémy duševného zdravia."

Nakoniec Lucinda zistila, že nedokázala odpovedať na nepríjemné otázky, pretože jej priatelia kvízali na účinnosť "zázračných" nápojov – čo v skutočnosti našla na etikete.
"Povedal som, že vám dáva trochu plochého žalúdka, pomáha to s nadúvaním, ale to vás nebude robiť chudá a boli ako" dobre, prečo ho propagujete? "
"Je to jedna vec, ktorá predáva veci online cudzím ľuďom, ale keď ich tvoji priatelia kontaktujú, nemohol som im klamať.

mobilní telefon

"Pozrel som sa na to o niečo viac a uvedomil som si, že to nie je to, čo to hovorilo, že to bolo. Bola to falošná reklama a to bolo len predávať ľudí neistotu a ja som s tým skutočne nesúhlasil, a tak som sa rozhodol urobiť krok späť z týchto druhov výrobkov. "

Ohodnoťte příspěvek